Дущенко, Владислав ВасильовичАгапов, Олег Миколайович2014-06-032014-06-032014Дущенко В. В. Особливості розрахунку торсіонної підвіски транспортних засобів / В. В. Дущенко, О. М. Агапов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 10 (1053). – С. 111-120.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7125Розглянуто особливості розрахунку параметрів торсіонної підвіски транспортних засобів, що до забезпечення максимального динамічного ходу, при заданій довжині торсіона, відповідно до необхідної приведеної жорсткості підвіски. Методика дозволяє підвищити точність розрахунків параметрів торсіонної підвіски, що позитивно позначиться на плавності ходу транспортного засобу.The features of calculating the parameters of torsion bar suspension vehicles, which provide maximum dynamic course, for a given length of the torsion, in accordance with the desired reduced stiffness of the suspension. The technique allows to improve the accuracy of calculating the parameters of torsion bar suspension, which has a positive impact on the smooth running of the vehicle.ukтранспортний засібвласні частоти коливаньторсіонна підвіскаприведена жорсткість підвіскиvehiclenatural frequencies of vibrationstorsion bar suspensiontorsion bar diameterОсобливості розрахунку торсіонної підвіски транспортних засобівFeatures of the calculation of torsion suspension vehiclesArticle