Косенко, Софія Андріївна2024-08-132024-08-132024Косенко С. А. Маркетингове забезпечення розвитку туризму в Україні / Косенко Софія Андріївна ; наук. керівник Ткачова Надія Петрівна // Туризм і рекреація в Україні у воєнний та повоєнний час : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 28 червня 2024 р. – Полтава : ПДАУ, 2024. – С. 76-80.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80088Доведено, що дослідження ринку є основою для розробки ефективних маркетингових стратегій та програм, спрямованих на просування туристичного продукту України як в міжнародному, так і внутрішньому туристичних ринках. Пропоновані компоненти маркетингу разом утворюють теоретико-методичну базу для розвитку туризму в Україні за допомогою маркетингових інструментів та стратегій.ukмаркетингтуристичний бізнесспоживачіринокпопитпропозиціяпропозиціяМаркетингове забезпечення розвитку туризму в УкраїніArticle