Бур'ян, Олег ОлексійовичЛучинський, Максим ВолодимировичКосенко, Олександра Петрівна2024-08-122024-08-122024Бур'ян О. О. Вплив маркетингу на ефективність виробничих процесів / Бур'ян О. О., Лучинський М. В., Косенко О. П. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 726.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80041Визначено, що маркетингові дослідження дозволяють зрозуміти попит на продукцію і послуги компанії. Правильний аналіз попиту дозволяє підприємству здійснювати точніший прогноз виробництва, уникати недостатнього виробництва продукції або перепродукції, і відповідно планувати ресурси.ukмаркетингова діяльністьвиробництворекламаринкові відносиниспоживачімаркетингвиробничі процесивдосконаленняметодибізнесефективністьпідприємстваВплив маркетингу на ефективність виробничих процесівArticlehttps://orcid.org/0009-0000-9543-4167https://orcid.org/0000-0002-4028-7697