Кухаренко, Володимир Миколайович2021-04-062021-04-062017Кухаренко В. М. Пілотний дистанційний курс "Змішане навчання" / В. М. Кухаренко // Комп'ютер в школі та сім'ї. – 2017. – № 6 (142). – 9 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51965У роботі наводяться результати навчання вчителів та викладачів університетів у пілотному відкритому дистанційному курсі "Змішане навчання", проведеного проблемною лабораторією дистанційного навчання НТУ "ХПІ". Для успішного впровадження змішаного навчання у середній школі важливо вирішити визначитись з системою дистанційного навчання (LMS) для супроводу навчального процесу (бажано використовувати Moodle) та підвищити рівень володіння вчителями та викладачами таксономії Блума.The paper presents the results of the learning school and university teachers in the pilot open distance course "Blended Learning", conducted by the Research Laboratory of Distance Learning NTU "KhPI". In order to successfully implement blended learning in high school, it is important to decide on LMS to support the learning process (Moodle's preferred) and to increase the ownership of the teachers of the Bloom taxonomy.ukнавчальний процесмікро-навчанняефективністьтрадиційне навчанняосвітні послугиінформаційні технологіїdistance learningtraditional learningblended (hybrid) learningmicro-learningefficiencyПілотний дистанційний курс "Змішане навчання"Pilot distance course "Blended learning"Articlehttps://orcid.org/0000-0003-0227-5836