Лисенко, Андрій МиколайовичПерерва, Петро Григорович2024-12-232024Лисенко А. М. Економічна сутність інноваційної сприйнятності технологічних продуктів [Електронний ресурс] / А. М. Лисенко, П. Г. Перерва // Сучасні напрямки розвитку менеджменту та економіки в умовах VUCA-світу : зб. матеріалів 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, м. Харків, 14 листоп. 2024 р. / Харків. нац. автомобільно-дорожній ун-т. – Електрон. текст. дані. – Харків : ХНАДУ, 2024. –С. 119-121. – Отримано з https://fmab.khadi.kharkov.ua/fileadmin/F-FUB/%D0%A3%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%82%D0%B0_%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F/Material_konf_2024.pdf, вільний (дата звернення: 23.12.2024).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84565В доповіді обгрунтовано, що економічна сутність інноваційної сприйнятності технологічних продуктів полягає у здатності ринку, підприємств і споживачів приймати, адаптувати та впроваджувати нові технології, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності, ефективності виробництва і стійкому економічному зростанню. Інноваційна сприйнятність є важливим показником розвитку економіки та готовності суспільства до прийняття змін, що втілюються через технологічні нововведення.ukінноваційна сприйнятністьтехнологічні продуктивиробництвопродажринокеволюція змінпромислові підприємстваЕкономічна сутність інноваційної сприйнятності технологічних продуктівArticlehttps://orcid.org/0000-0003-0780-2148https://orcid.org/0000-0002-6256-9329