Райко, Діана ВалеріївнаПаймаш, Ганна ВасилівнаКролівець, Ігор Валерійович2024-12-172024Райко Д. В. Інклюзивний маркетинг як інструмент розвитку потенціалу людей з особливими потребами: нові можливості та виклики [Електронний ресурс] / Райко Д. В., Паймаш Г. В., Кролівець І. В. // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 5 листопада 2024 р. / Держ. біотехн. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Харків : ДБТУ, 2024. – С. 244-245. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM); 12 см. – Назва з тит. екрана.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84399ukмаркетингінвалідністьлюди з особливими потребамиінклюзіяосвітаІнклюзивний маркетинг як інструмент розвитку потенціалу людей з особливими потребами: нові можливості та викликиArticlehttps://orcid.org/0000-0002-9307-103Xhttps://orcid.org/0000-0003-0588-328X