Kosenko, O. P.Peredrii, A. E. Yu.Pererva, P. G.2023-01-042023-01-042022Kosenko O. Р. Effectiveness of promoting sales of products in social media / O. Р. Kosenko, A. E. Yu. Peredrii, P. G. Pererva // Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 15 грудня 2022 р. = The actual problems of social and economic systems management : proc. of the 8th Intern. sci.-practical conf., December 15, 2022. – Луцьк : ЛНТУ, 2022. – С. 196-199.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/60840It has been proven that the Internet is not just a global network, but an effective method of influencing the consumer, which attracts more and more users every year. And, as a result, attracts consumers of goods and services, we are talking about those companies that use Internet marketing tools in their activities.ensocial networksproduct promotionefficiencymarketingindustrial enterprisesEffectiveness of promoting sales of products in social mediaЕфективність просування збуту продукції в соціальних мережахArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329