Ларка, Людмила Сергіївна2024-08-122024-08-122024-08Конспект лекцій з дисципліни "Управління результативністю маркетингової діяльності" : для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми "Маркетинг" спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Людмила Ларка ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 67 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80066Конспект лекцій з дисципліни «Управління результативністю маркетингової діяльності» розроблено згідно освітньо-професійній програмі зі спеціальності 075 «Маркетинг». Дисципліна «Управління результативністю маркетингової діяльності» спрямована на формування знань та вмінь, необхідних для досягнення цільових показників ефективності маркетингової діяльності. В ході вивчення дисципліни здобувачі ознайомлюються з принципами результативного управління маркетингової діяльності, технологією SMART-оцінювання маркетингових цілей підприємства, алгоритмом проведення маркетингової ревізії, застосування бенчмаркінгового аналізу в управлінні результативністю маркетингової діяльності.ukмаркетингова діяльністьефективністьвнутрішній маркетингспоживачіпродажіуправління результативністю маркетингової діяльностіконспект лекційКонспект лекцій з дисципліни "Управління результативністю маркетингової діяльності"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464