Кузьменко, Олександр Васильович2023-12-252023-12-252021Кузьменко О. В. Юридичні задачі як педагогічний інструмент / О. В. Кузьменко // Історія в рідній школі. – 2021. – № 1. – С. 24-30.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72217Юридичні задачі за курсом правознавства є важливим і єфективним педагогічним інструментом. Вони сприяють поглибленню, розширенню та систематизації знань школярів, формуванню в них життєво необхідних умінь, стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності, активізації пізнавального інтересу, підвищенню їхньої правової культури. У цій публікації пропонуються задачі з конститиуційного, цивільного, кримінального, сімейного і трудового права України, які доцільно використовувати при вивченні правознавства, а також за межами навчального процесу, в тому числі у виховній роботі з учнями. Зазначені задачі супроводжуються розв'язками і забезпечуються орієнтовними критеріями педагогічного оцінювання. Задачі пройшли апробацію в роботі зі школярами Харківщини під час їхньої підготовки до всеукраїнських інтелектуальних змагань з правознавства. Вони систематично застосовуються на курсах підвищення кваліфікації та методичних семінарах учителів правознавства Харківської області.ukпедагогікаправознавствопедагогічні інструментиюридичні задачіЮридичні задачі як педагогічний інструментArticle