Савицька, Н. Л.Жегус, О. В.2024-02-022024-02-022019Савицька Н. Л. Маркетинг можливостей як сучасний інструмент формування конкурентних переваг / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 328.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/73601ukмаркетингконкурентні перевагисуб'єкт господарюваннямаркетинг можливостейпідприємствоінноваційна діяльністьМаркетинг можливостей як сучасний інструмент формування конкурентних перевагArticle