Posokhov, I. M.Pererva, P. G.Lepskyi, R. S.2023-08-222023-08-222023Posokhov I. Formation_of_competitive advantages of the enterprise [Electronic resource] / I. Posokhov, P. Pererva, R. Lepskyi // Всеукраїнський економічний студентський форум, присвячений 50-річчю Факультету економіки і управління Хмельницького національного університету : зб. матеріалів I Всеукр. студ. наук.-практ. конф. "HR-інжиніринг у XXI столітті: тренди, проблематика та перспективи" та VI Всеукр. наук.-практ. конф. студентів "Маркетинг очима молоді в умовах європейської інтеграції", 08 червня 2023 р. / редкол.: М. Д. Ведерніков [та ін.] ; Хмельн. нац. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Хмельницький, 2023. – C. 505-507. – URL: https://bine.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/54/tekst-druk-516-gotov-29.06.pdf, вільний (дата звернення 22.08.2023 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/68278The report proves that the marketing strategy is also always connected with the problems that are solved when choosing a successful enterprise in the future. In difficult market conditions, the enterprise must develop fundamentally new methods of solving all emerging management, marketing, financial and other problems.enmarketproductioncompetitive advantagesdemandconsumersenterprisesFormation of competitive advantages of the enterpriseФормування конкурентних переваг підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329