Зионг, Ші Хіеп2016-07-192016-07-192016Зионг Ш. Х. Покращення керованості швидкохідних гусеничних машин за рахунок встановлення електромеханічних механізмів повороту [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.22.02 / Зионг Ші Хіеп ; [наук. керівник Волонцевич Д. О.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2016. – 21 с. – Бібліогр.: с. 16-17. – укр.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/22687Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". – Харків, 2016. Дисертація присвячена вирішенню науково-практичної задачі розробки науково обґрунтованих технічних рішень, що дозволяють для гусеничних машин попереднього покоління з двопотоковими механічними ступінчастими механізмами передач і повороту з мінімальними витратами домогтися плавної керованої зміни радіуса повороту від вільного до фіксованого з рекуперацією енергії гальмування. Запропоновані і теоретично обґрунтовані напрями і варіанти реалізації часткової модернізації двопотокових механічних ступінчастих механізмів передач і повороту, які дають можливість наблизити гусеничні машини попереднього покоління до сучасних вимог і стандартів з керованості та рухливості.Thesis for granting the Degree of Candidate of Technical sciences in speciality 05.22.02 – Automobiles and Tractors. – National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute". – Kharkiv, 2016. Dissertation is devoted to solving scientific problems of development of science-based technical solutions, which allow for the old tracked vehicles with double-flow mechanical stepped mechanisms of transmission and turning with minimum costs to achieve a smooth change-managed turning radius. This change comes from free radius of the turning to a fixed with recuperation of braking energy of the lagging side. Directions and embodiments of shallow modernization of double-flow mechanical stepped mechanisms of transmission and turning, proposed and verified by dint of methods of mathematical modeling and numerical experiment was allowed to bring the old tracked vehicles to the modern requirements and standards for the controllability and mobility.ukдорожньо-транспортні засібигусеничні машинимеханізм поворотуматематичне моделюваннякриволінійний рухасинхронний електроприводавтореферат дисертаціїroad vehicletracked vehicleturning mechanismmathematical modelingcurvilinear motionasynchronous electricПокращення керованості швидкохідних гусеничних машин за рахунок встановлення електромеханічних механізмів поворотуImproving controllability of fast tracked vehicles due to installation of electromechanical turning mechanismsThesis629.114.2.001