Анопа, Антон СтаніславовичІлляшенко, Сергій Миколайович2025-01-022024Анопа А. С. Формування маркетингових стратегій інноваційних проектів у контексті четвертої промислової революції / Анопа А. С., Ілляшенко С. М. // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December, 2024 / ed. Sergii Illiashenko. – Bielsko-Biala : UEH, 2024. – P. 339-342.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84846ukмаркетингцифровізаціяштучний інтелектекономічна діяльністьінноваціїФормування маркетингових стратегій інноваційних проектів у контексті четвертої промислової революціїArticlehttps://orcid.org/0009-0009-9291-3782https://orcid.org/0000-0001-5484-9788