Мардус, Наталія Юріївна2017-10-022017-10-022009Мардус Н. Ю. Проблеми формування цінової стратегії промислових підприємств в умовах ринку / Н. Ю. Мардус // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 38. – С. 100-103.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31668У статті розглянуто проблеми розробки основних положень по формуванню цінової стратегії вітчизняного промислового підприємства, підвищення значимості проблеми формування вітчизняними підприємствами цінових стратегій на сучасному етапіIn the article the problems of development of substantive provisions are considered on forming of price strategy of domestic industrial enterprise, increase of meaningfulness of problem of forming of price strategies domestic enterprises on the modern stageukвиробничо-збутовий комплексфункціонування підприємстваціноутвореннямаркетингметодичні рекомендаціїПроблеми формування цінової стратегії промислових підприємств в умовах ринкуArticle