Гончаренко, Тетяна Євгенівна2022-09-142022-09-142013Гончаренко Т. Є. Місце і значення формування педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у технічному університеті / Т. Є. Гончаренко // Science and education a new dimension. Pedagogy and psychology. – 2013. – I (6), iss. 10. – Р. 60-63.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57965В статті розглядається місце педагогічних умов в структурі педагогічної науки. Аналізується поняття "умова" з різних боків – загальнонаукового, філософського, психологічного та педагогічного. Особлива увага приділяється формуванню педагогічних умов, бо вони є запорукою якісної підготовки спеціалістів з ІТ технологій.The paper examines the place of pedagogical conditions in the structure of pedagogical science. The concept ’condition’ is examined from different sides - scientific, philosophical, psychological and pedagogical. Special attention is paid to the pedagogical conditions formation, as they are the key to a high-quality professional training of the IT specialistsukзакони педагогікизакономірностіпедагогічні умовипринципи навчаннянавчальний процесlaws of pedagogyregularitiespedagogical conditionsprinciples of learningtraining processМісце і значення формування педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у технічному університетіThe place and importance of the pedagogical conditions of future engineers’ professional training at a technical universityArticle