Сударкіна, Світлана ПетрівнаПопова, О. М.2014-12-082014-12-082012Сударкіна С. П. Удосконалення організаційної структури відділу маркетингу на підприємстві ДНВП "Об'єднання комунар" / С. П. Сударкіна, О. М. Попова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 25 (931), т. 2. – С. 151-157.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/10662У статті розглянуто важливість та необхідність удосконалення організаційної структури відділу маркетингу підприємства. Визначено мету, розглянуто основні види організаційних структур та оргструктуру відділу маркетингу досліджуваного підприємства. Запропоновано відповідні заходи щодо удосконалення існуючої організаційної структури відділу.This article is about the importance and necessity of improvement the organizational structure of the company’s marketing department. Found out a purpose, considered the main types of organizational structures and organizational structure of Marketing department enterprise investigated. Appropriate measures to improve the current structure of the department are suggested.ukпідприємство промисловепромисловість радіоелектроннаконкурентоспроможністьmarketingorganizational structureindustrial enterpriseimprovementУдосконалення організаційної структури відділу маркетингу на підприємстві ДНВП "Об'єднання комунар"Article