Дюжев, Олександр ВікторовичКосенко, Андрій ВасильовичПерерва, Петро Григорович2024-05-222024-05-222024Дюжев О. В. Комерційна сприйнятливісь підприємства / О. В. Дюжев, А. В. Косенко, П. Г. Перерва // Актуальні проблеми сучасної науки: теоретичні та практичні дослідження молодих учених : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 14–15 травня 2024 р. – Полтава : [б. в.], 2024. – С. 163-164.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77571Доповідь аналізує основні аспекти комерційної сприйнятливості, включаючи маркетингові стратегії, які дозволяють підприємствам ефективно просувати свої товари та послуги на ринку. Також розглядаються фактори, які впливають на сприйнятливість споживачів до бренду та продукції підприємства, такі як якість продукту, цінова політика, обслуговування клієнтів тощо. Крім того, матеріал доповіді надає поради та рекомендації щодо покращення комерційної сприйнятливості підприємства, включаючи розвиток сильного бренду, вдосконалення продукту та послуг, покращення якості обслуговування та залучення клієнтів через інноваційні маркетингові стратегії. Надані пропозиції є важливими для підприємств, які забезпечити стійкий розвиток у конкурентному бізнес-середовищі.ukсприйнятливість інноваційкомерціявиробництвореалізаціяринокприбутокКомерційна сприйнятливісь підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329