Шаруділова, Дар'я П.Воронько, АнастасіяЛарка, Людмила Сергіївна2024-07-092024-07-092024-05Шаруділова Д. П. Цифрові інструменти управління результативністю маркетингової діяльності підприємства у воєнний час / Д. П. Шаруділова, А. С. Воронько, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 923.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79187Визначено основні напрями підвищення ефективності управління результативністю маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано вплив воєнного стану на маркетингові ризики маркетингової діяльностіukцільова аудиторіяцифровізаціяризикимаркетингової діяльностіефективністьЦифрові інструменти управління результативністю маркетингової діяльності підприємства у воєнний часArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464