Корж, Ганна2021-01-222021-01-222020Корж Г. Світоглядний та методологічний потенціал філософії у підготовці здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії / Г. Корж // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2020. – № 4. – С. 81-90.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50494Дослідження актуалізує проблематику професійної і педагогічної підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії. Розглянуто теоретичні і практичні перспективи модернізації навчальних і виховних практик медичної освіти в умовах глобалізації і бурхливого розвитку технологій. З’ясовано взаємозв’язок між освітніми медичними інституціями, навчальними та виховними практиками. Доведено, що особистісне знання є важливим структурним елементом у підготовці здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії.Тhe study actualizes the professional and pedagogical training of postgraduates. We consider theoretical and practical modernization of medical education under the conditions of globalization and rapid development of technologies. We reveal the relationship between educational medical institutions, teaching and educational practices. It is proven that personal knowledge is an important structural element preparing postgraduates.ukпіслядипломна медична освітаглобалізаціяосвітня інтеркультурна комунікаціяособистісне знанняpostgraduate medical educationglobalizationeducational intercultural communicationpersonal knowledgeСвітоглядний та методологічний потенціал філософії у підготовці здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософіїWorldview and methodological potential of philosophy in educating postgraduatesArticledoi.org/10.20998/2078-7782.2020.4.07https://orcid.org/0000-0003-2819-353X