Ларка, Людмила Сергіївна2023-06-232023-06-232023Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Маркетингові дослідження" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за освітньою програмою "Маркетинг" спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Л. С. Ларка ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 44 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66501.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66501Наведено завдання для самостійної роботи здобувачів за темами дисципліни "Маркетингові дослідження" згідно робочої навчальної програми дисципліни: значення пошукових питань при складанні плану дослідження, психологічні аспекти роботи з постачальниками маркетингової інформації, порівняльний аналіз методів проведення маркетингових досліджень, правила складання анкет, кабінетні дослідження місткості ринку товару промислового призначення, показники кон’юнктури ринку при проведенні маркетингових досліджень, експертний метод прогнозування збуту продукції, порівняльний аналіз моделей поведінки споживачів, складові внутрішнього середовища підприємства та їх вплив на ефективність маркетингових досліджень, історія розробки відомих брендів, пріоритетні напрямки проведення маркетингових досліджень у сфері послуг.ukметодичні вказівкисамостійна роботамаркетингові дослідженняанкетаспоживачіконкурентибрендиМетодичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Маркетингові дослідження"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464