Чекаліна, Елеонора ПетрівнаСікєтіна, Наталія ГеннадіївнаШутько, Людмила Борисівна2017-09-202017-09-202010Чекаліна Е. П. Вплив маркетингових досліджень на кінцеві результати діяльності підприємства / Е. П. Чекаліна, Н. Г. Сікєтіна, Л. Б. Шутько // Найновите научни постижения – 2010 : материали за 6 междунар. науч. практ. конф. – София : "Бял ГРАД-БГ" ООД, 2010. – С. 62-64.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31399Маркетингові дослідження в ринкових умовах дають змогу установити ємкість ринку товару та її частку, що забезпечується підприємством, що досліджується; визначити величини показників якості та фазу життєвого циклу товару на ринку; спрогнозувати собівартість та ціну продукції. Все це у подальшому дає змогу прогнозувати економічний ефект як річний так і за життєвий цикл товару.ukпідприємствоплануваннямаркетингові дослідженнятоварфаза життєвого циклуВплив маркетингових досліджень на кінцеві результати діяльності підприємстваThesishttps://orcid.org/0000-0003-2452-1997