Курбатов, С. В.2016-05-252016-05-252016Курбатов С. В. Дискурс філософії освіти у працях Василя Кременя / С. В. Курбатов // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 1. – С. 3-12.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21687Стаття присвячена розгляду становлення наукового дискурсу філософії освіти у працях Василя Кременя в контексті виникнення та розвитку української традиції філософського осмислення освіти та є авторизованим перекладом статті, надрукованої англійською в журналі Pedagogika Filozoficzna. – 2015. – № 1. – С. 81-85. Обґрунтовано, чому саме філософія освіти впродовж значного періоду часу відігравала роль теоретико-методологічного підґрунтя реформи освітньої систем нашої країни. Простежено еволюцію розуміння філософських підходів до розуміння освіти, включаючи її людиноцентристські принципи, інноваційні виміри та синергетичні підходи до цілісного розуміння.The paper is devoted to the explication of scientific discourse of philosophy of education in the works of Vasyl Kremen in the context of origin and development of Ukrainian tradition of philosophical perception of education. The author argued that philosophy of education during the long period of time plays the role of theoretical and methodological background of reformation of system of education in our country. Also evolution of philosophical approaches for understanding of education, including their humanocentric principles, innovative dimensions and synergetic vision. Original paper is published in journal Pedagogika Filozoficzna. – 2015. – No 1. – pp. 81-85.ukреформа освітиосвітні інноваціїлюдиноцентризмсинергетикасамоорганізаціятрансформаціїeducational reformseducational innovationshumanocentrismsynergeticДискурс філософії освіти у працях Василя КременяPhilosophical discourse of education in the works of Vasyl KremenArticle