Яковлєв, Анатолій ІвановичЛаврентьєва, Людмила Сергіївна2018-03-122018-03-122010Яковлєв А. І. Управління асортиментом і параметрами продукції у ринкових умовах : [монографія] / А. І. Яковлєв, Л. С. Лаврентьєва ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – 164 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34941Досліджено аспекти управління асортиментом і параметрами продукції з позиції концепції стратегічного управління, наведено єдину стратегічну систему управління асортиментом продукції машинобудівних підприємств. У монографії досліджено сутність понять "асортимент" та "асортиментна політика" з урахуванням особливостей концепції стратегічного управління. Призначено для спеціалістів економіки та управління. Може бути корисним для студентів економічних спеціальностей ВНЗ.ukасортимент продукціїсумісний аналізАВС-аналізпотреби споживачівпараметри продукціїмашинобудівні підприємстваУправління асортиментом і параметрами продукції у ринкових умовахBookhttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464