Болдирєв, К. В.2015-03-262015-03-262014Болдирєв К. В. Основні засоби формування професійної компетентності викладача іноземної мови / К. В. Болдирєв // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – Вип. 38-39 (42-43). – С. 36-44.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13795У статті розглядається проблема формування професіоналізму викладача іноземної мови. Досліджуються існуючи шляхи формування професійної компетентності педагога, та структура педагогічного процесу підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ. Виділяються окремі шляхи формування педагога-професіонала, як такі, на які слід приділяти більше уваги при плануванні освітніх програм, та комплексне поєднання всіх шляхів формування висококваліфікованого викладача, як всебічно розвиненої особистості.In this article the problem of foreign language teacher’s professionalism formation is considered. Existing ways of creating teacher’s professional competence and the structure of the pedagogical process of training future professionals in the Universities are investigated. Separate ways, as to which more attention in the planning of educational programs should be given, and the integrated combination of all ways of forming a highly qualified teacher as a fully developed personality are allocated.ukпідготовка професійнапідготовка кадрівпідготовка фахівцівпрофесіоналізммоделюванняметод проектівнавчання контекстнеprofessional competenceprofessionalismsimulation methodproject methodcontextual learningОсновні засоби формування професійної компетентності викладача іноземної мовиMain methods of foreign languages teacher’s professional competence formationArticle