Райко, Діана Валеріївна2014-02-192014-02-192009Райко Д. В. Методичне забезпечення формування стратегій інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами / Д. В. Райко // Наук. вісник БДФА. Економічні науки : зб. наук. пр. – Чернівці : Технодрук. – 2009. – Вип. 4 (17).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4264Удосконалено класифікацію стратегій інформаційної взаємодії за додатковими ознаками. Вони дають можливість охарактеризувати стратегію інформаційної взаємодії промислового підприємства у відповідності до його місця серед інших учасників ринку. Розроблено методичний підхід до формування стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства з партнерами і споживачами, відповідно до запропонованої класифікації здійснена структуризація стратегій інформаційної взаємодії шляхом позиціонування запропонованих стратегій у тривимірному просторі, який базується на трьох складових: конкурентоспроможності підприємства, бізнесової привабливості його партнерів щодо співпраці з ним та готовності споживачів до споживання продукції цього підприємства.Improved classification of strategies of information interaction (exchange) for additional features. They give possibility to characterize the interaction of information strategy for industrial enterprises according to its place among other market participants. Methodical approach was developed for formation of strategies of information interaction for industrial enterprises with partners and customers, according to the proposed classification was made the structuring strategies of information interaction from position of proposed strategies in three-dimensional space, which based on three components: competitiveness, attractiveness of its business partners to cooperate with him and willingness of consumers to consume products of this enterprise.ukкласифікаціяпростір тривимірнийконкурентоспроможністьпривабливість бізнесоваспівпрацяготовність споживачапродукціяобмін інформацієюМетодичне забезпечення формування стратегій інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачамиArticle