Перерва, Петро ГригоровичЧерепанова, Вікторія ОлександрівнаНовік, Ірина ОлексіївнаПогорєлов, Сергій МиколайовичСиніговець, Ольга Миколаївна2020-11-262020-11-262020Маркетингові стратегії розвитку міжнародних бізнес-структур / П. Г. Перерва [та ін.] // Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 вересня 2020 р. = Marketing and digital technologies : coll. of materials 4th Intern. sci. practical conf., September 24-25, 2020. – Одеса : ТЕС, 2020. – С. 65-66.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49502ukміжнародні підприємствацільовий ринокспоживачіконкурентні перевагицифровий маркетингІТ-технологіїМаркетингові стратегії розвитку міжнародних бізнес-структурThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329https://orcid.org/0000-0002-0294-1678https://orcid.org/0000-0003-0868-2002