Pererva, Oleksandr Petrovych2024-11-262024Pererva O. P. Definition of the marketing essence of the enterprise's competition policy [Електронний ресурс] / Pererva Oleksandr Petrovych // Теоретичні та практичні аспекти забезпечення розвитку фінансово-економічних систем в умовах трансформаційних змін : зб. тез доп. міжвуз. наук.-практ. конф., 14 листопада 2024 р. : електрон. вид. / гол. оргком. Р. О. Кайдалов ; Національна академія Національної гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – С. 10-12. – Отримано з https://nangu.edu.ua/uploads/files/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20_14%20.11%20.24%20%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%20%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9.pdf, вільний (дата звернення: 26.11.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83789The report proves that in order to have a successful competitive policy, an enterprise must have clearly defined unique competitive advantages. These can be: high quality of products; innovation of technological processes; favorable prices due to cost optimization; reputation of a reliable supplier; speed of order fulfillment and flexibility in responding to market needs.encompetitivenessmarket policymarketingprogramessencemethodologyindustrial enterprisesDefinition of the marketing essence of the enterprise's competition policyArticle