Заруба, Віктор ЯковлевичПарфентенко, Ірина Анатоліївна2014-02-112014-02-112010Заруба В. Я. Імідж підприємства як відображення його потенціалу / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Економіка та фінанси в умовах глобалізації: досвід, тенденції та перспективи розвитку : зб. тез 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 21-23 квітня 2010 р. – Макіївка : МЕГІ, 2010. – С. 68-70.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4057ukконцепція маркетинговакапітал соціальнийрекламапотенціал мотиваційниймаркетинг холістичнийPublic RelationsІмідж підприємства як відображення його потенціалуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3796-7544