Ілляшенко, Наталія Сергіївна2021-02-232021-02-232017Ілляшенко Н. С. Сутність фармацевтичного маркетингу та напрями розвитку вітчизняного фармацевтичного ринку / Н. С. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : матеріали 11-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 28–30 вересня 2017 р. / заг. ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Триторія, 2017. – С. 89-90.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51220ukуправлінська діяльністьлікарські засобимедицинаСутність фармацевтичного маркетингу та напрями розвитку вітчизняного фармацевтичного ринкуThesishttps://orcid.org/0000-0002-1426-1215