Погорєлов, Сергій МиколайовичМаксименко, Яна АнатоліївнаКлимова, Світлана Олегівна2020-12-152020-12-152020Погорєлов С. М. Дослідження методів виходу на зовнішній ринок / С. М. Погорєлов, Я. А. Максименко, С. О. Клімова // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 213-215.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49873У підприємства повинні бути способи виходу на зовнішній ринок. В основному їх існує три: ієрархічна побудова бізнесу; експорт; посередництво. Кожен з цих способів має свої переваги й недоліки. Щоб підприємство змогла визначити яка стратегія їй підходить більше, потрібно провести аналіз всіх трьох.ukміжнародний ринокмаркетингсегментиефективністьпідприємстваДослідження методів виходу на зовнішній ринокThesishttps://orcid.org/0000-0003-0868-2002