Перерва, Петро Григорович2020-10-062020-10-062020Перерва П. Г. Фактори впливу на структуру управління туристичною фірмою [Електронний ресурс] / П. Г. Перерва // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лютого 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Львів, 2020. – С. 194-197. – URL: http://www.liet.lviv.ua/redakce/tisk.php?clanek=3800&slozka=3556&lanG=uk&, вільний (дата звернення 06.10.2020 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48530ukтуристичні послугикомерціалізаціяуправління підприємствомконкурентні перевагиФактори впливу на структуру управління туристичною фірмоюThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329