Чибісов, Ю. В.2015-01-152015-01-152012Чибісов Ю. В. Вибір раціональних варіантів пропуску поїздопотоку по паралельних залізничних лініях за економічним критерієм / Ю. В. Чибісов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Нові рішення в сучасних технологіях. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 68 (974). – С. 151-155.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11551Розглянуто динаміку зміни величини експлуатаційних витрат на пропуск поїздів на залізничній лінії в залежності від інтенсивності вхідного потоку. Запропоновано виконувати розподіл поїздопотоку за економічним критерієм, тобто серед множини варіантів розподілу поїздопотоку по паралельних залізничних лініях обирати такі варіанти, які забезпечують мінімум сумарної вартості на пропуск усього поїздопотоку. Наведено приклад такого розподілу для Дніпропетровського залізничного вузла, в якому існують дві паралельні залізничні лініїIn this article there was researched the dynamics of the change in the maintenance cost value concerning the trainflow running by the railway line depending on the arrival density. There was suggested to make the trainflow distribution basing on the economic criteria. That means it is reasonable among the multitude of the variants of the trainflow distribution to choose the variants that provide minimum of the total cost of the whole trainflow running. There was given the example of this kind of distribution for the terms of Dnepropetrovsk railway junction which consists of two parallel railway linesukзалізничні мережівантажні поїздопотокирозподіл поїздопотоківексплуатаційні витратисобівартість перевезеньвекторна оптимізаціяrailway networkfreight trainflowstrainflow distributioneconomic criteriaВибір раціональних варіантів пропуску поїздопотоку по паралельних залізничних лініях за економічним критеріємArticle