Просяник, Оксана ПетрівнаМірошниченко, Анастасія Дмитрівна2024-09-062024-09-062022Просяник О. П. Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтами [Електронний ресурс] / О. П. Просяник, А. Д. Мірошниченко // Розвиток сучасного українського суспільства у соціологічному вимірі : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17 грудня 2021 р. / ред. кол.: В. М. Мороз [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2022. – С. 99-102https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80930ukринок освітніх послугрекламамаркетинг освітніх послугВідеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтамиArticle