Луценко, К. О.Косенко, Олександра Петрівна2015-04-152015-04-152011Луценко К. О. Проблеми маркетингу дитячих товарів та дитячих брендів в Україні / К. О. Луценко, О. П. Косенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2011. – № 26. – С. 122-126.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14231В даній статті розглядаються особливості маркетингу орієнтованого на дітей. Проводиться аналіз проблем маркетингу дитячих товарів та українських дитячих брендів.In this article the features of marketing targeted at children. An analysis of marketing problems of children's goods and Ukrainian children's brands.ukсучасні дітивітчизняні виробникиукраїнський риноккупівельна спроможністьпоколіннясімейні покупкиПроблеми маркетингу дитячих товарів та дитячих брендів в УкраїніArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697