Соколов, О. Д.Маннапова, О. В.Молдаванов, В. П.Твердохліб, В. І.2013-06-052013-06-052008Поршневі кільця для форсованих дизельних ДВЗ з додатковою корекцією епюри тисків / О. Д. Соколов, О. В. Маннапова, В. П. Молдаванов та ін. // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2008. – № 1. – С. 124-132.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/533Дослідженнями встановлено, що нанесення плаз-мових покриттів на поршневе кільце призводить до певних змін його епюри радіальних тисків, збільшення залишкових деформацій і зменшення умовного модуля пружності, тобто характеристик, які можуть визначати працездатність і довговічність кільця. Розроблено метод урахування впливу нанесення плазмового покриття при розрахунку форми заготівки кільця, розраховано таблицю необхідних для розрахунку даних для виготовлення таких кілець в умовах підприємства - виготовлювача. Випробуваннями двигунів показано, що використання розробленої додаткової корекції епюри поршневих кілець з плазмовими покриттями дозволяє зменшити сумарний знос сполучення "кільце - циліндр" у форсованих дизельних двигунах за рахунок рівномірного прилягання кільця до циліндру і довести знос до рівня зношування твердих гальванічних хромових покриттів. Табл. 3. Іл. 2. Бібліогр. 14 назв.ukпоршневі ДВЗзміцнювальна обробкаторцеві поверхні кільцязбільшення зносостійкості покриттяверхні компресійні поршневі кільцяПоршневі кільця для форсованих дизельних ДВЗ з додатковою корекцією епюри тисківArticle