Bolyuch, I. O.Pererva, P. G.2023-04-282023-04-282023Bolyuch I. O. Study of the basic provisions of strategic marketingin [Electronic resource] / I. O. Bolyuch, P. G. Pererva // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 6-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., [30-31 березня 2023 р.] / оргком.: Н. Канцедал [та ін.] ; відп. за вип. О. В. Лега ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2023. – [Ч. 2]. – С. 654-656. – URL: https://www.pdau.edu.ua/sites/default/files/node/1239/zbirnykberezen2023ch2sekciya5101.pdf, вільний (дата звернення 28.04.2023 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/64618In the conditions of a market economy, the success of an industrial enterprise mostly depends on an effective development strategy, an extremely important place is occupied by its marketing strategy, which forms the market strategic orientations of the enterprise.enproductionstrategic marketingmarketdemandpricesupplyStudy of the basic provisions of strategic marketinginArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329