Кузьминчук, Наталія ВалеріївнаКуценко, Тетяна МиколаївнаКролевецька, Юлія Володимирівна2016-01-202016-01-202014Кузьминчук Н. В. Формування портфеля брендів сучасного підприємства / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, Ю. В. Кролевецька // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. – 2014. – Вип. 9-1, ч. 2. – С. 69-72.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19353У статті досліджено сутність і значення портфеля брендів підприємства, визначено фактори формування конкурентної стійкості підприємств. Розглянуто найбільш поширені варіанти архітектури брендів і моделі управління відносинами між брендом і товаром. Визначено основні проблеми формування портфеля брендів та шляхи їх вирішення.This article deals with the essence and importance of a business portfolio of brands and the factors of competitive business stability. The most wide-spread types of brand architecture and managing patterns between the brand and the product are researched, the main problems of making a business portfolio of brands and their solutions are defined in it.ukконкурентоспроможністьідентичністьтоварсимволорганізаціяособистістьстратегіяcompanycompetitive sustainabilityФормування портфеля брендів сучасного підприємстваMaking a modern business portfolio of brandsArticle