Мороз, Володимир Михайлович2019-04-162019-04-162014Мороз В. М. Зміст проекту наказу "Про опублікування результатів дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук" як елемент правового механізму державного управління якістю підготовки науково-педагогічних кадрів [Електронний ресурс] / В. М. Мороз // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування : електрон. наук. фахове вид. – 2014. – № 2. – 15 с. – URI: http://el-zbirn-du.at.ua/2014_2/12.pdf, вільний (дата звернення 16.04.2019 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40713У статті подаються результати критичного аналізу змісту проекту наказу «Про опублікування результатів дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук» та розглядаються напрями його вдосконалення. Крім того, стаття містить пропозиції щодо підвищення ефективності функціонування правового механізму державного управління якістю підготовки науково-педагогічних кадрів у частині визначення порядку та правил опублікування результатів дисертацій на здобуття наукових ступенів.This article contains results of a critical analysis of the content of the project order «On publication of the results of theses for the degree of doctor of sciences and candidate of sciences» and considerers directions of improvement. In addition, the article provides suggestions for improving the functioning of the legal mechanism for governance of quality of training of the teaching staff in terms of procedures and rules for publication of the results of theses for a degree.ukякість освітипублікаціїуправління державнеquality of educationpublicationsstate managementЗміст проекту наказу "Про опублікування результатів дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук" як елемент правового механізму державного управління якістю підготовки науково-педагогічних кадрівContents of the project order "On publication of the results of theses for the degree of doctor of sciences and candidate of sciences" as an element of legal mechanism of public administration of the quality scientific-pedagogical staff's traningArticle