Петренко, Олександр МиколайовичЛюбарський, Борис Григорович2020-11-282020-11-282016Петренко О. М. Оптимізація режимів руху трамвайного вагону з асинхронними тяговими двигунами на ділянці колії з встановленим графіком руху та профілем / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський // Системи управління, навігації та зв'язку : зб. наук. пр. / гол. редкол. С. В. Козелков. – Полтава : ПНТУ, 2016. – Вип. 4 (40). – С. 126-134.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49570В статті розроблено методику визначення оптимальних режимів руху трамвайного вагону Т-3ВПА з асинхронними тяговим двигунами для ділянки колії с заданим графіком руху на основі метода Гамільтона-Якобі-Беллмана. Визначення режимів роботи тягового приводу запропоновано проводити заздалегідь на підставі вирішення задачі умовної оптимізації його режимів.The paper developed a method of determining the optimal modes of motion of the tram car T-3VPA with asynchronous traction motors for the road section with the set timetable on the basis of the Hamilton-Jacobi-Bellman equation. Defining modes of traction drive proposed to carry out in advance on the basis of the decision of its constrained optimization problem modes.ukоптимальні режими рухуасинхронний тяговий приводметод Гамільтона-Якобі-Беллманаефективність тягового приводуoptimal modes of motionHamilton-Jacobi-Bellman equationtraction drive efficiencyОптимізація режимів руху трамвайного вагону з асинхронними тяговими двигунами на ділянці колії з встановленим графіком руху та профілемOptimization driving modes tramcars with asynchronous traction motors for sections with the established timetable and profilesArticle