Мельникова, І. О.2024-05-072024-05-072015Мельникова І. О. Особливості міжнародної стратегії контент-маркетингу у системі В2В / І. О. Мельникова // IX Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф. (07-09 квітня 2015 р.) : у 4 ч. Ч. 4 / орг. ком. А. П. Марченко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 108.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76979ukміжнародна стратегіяконтент-маркетингсистема В2ВінтернетклієнтикомпаніяОсобливості міжнародної стратегії контент-маркетингу у системі В2ВArticle