Чаплигіна, Любов ВікторівнаПерерва, Петро Григорович2021-12-242021-12-242021Чаплигіна Л. В. Інтелектуальні рекламні інтернет-кампанії з використанням технологій партизанського маркетингу [Електронний ресурс] / Л. В. Чаплигіна, П. Г. Перерва // Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 11 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 297-304. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55464.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55464Доведена ефективність партизанського маркетингу. Він відрізняється від інших маркетингових концепцій головним чином тим, що дозволяє отримувати чудові результати непомітно для конкурентів. Головна задача партизанського маркетингу – створення емоційного зв'язку зі споживачем.ukпартизанський маркетингкреативні технологіїінтелектуальна власністьпровокаційністьпсихологічний впливІнтелектуальні рекламні інтернет-кампанії з використанням технологій партизанського маркетингуThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329