Филипковская, Л. А.2016-10-212016-10-212010Филипковская Л. А. Эффективность принятия решений в медиапланировании / Л. А. Филипковская // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 6. – С. 168-172.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23856Розглянуті інструментальні засоби планування маркетингової комунікації підприємства. Розроблена інформаційна технологія оптимізації медіапланування рекламної діяльності фірми і прийняття інтенсивності рішень.Tool means of planning of marketing communications of the enterprise are considered. The information technology of optimization of media planning of his advertising activity and acceptance of marketing decisions is developed.ruкоммуникацииэффективностьпланированиемедиапланированиерекламаЭффективность принятия решений в медиапланированииArticle