Сичова, Юлія ВолодимирівнаКібенко, Любов Михайлівна2015-03-232015-03-232013Сичова Ю. В. Мотивація як компонент змісту навчання іноземній мові / Ю. В. Сичова, Л. М. Кібенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. VI Кримські педагогічні читання : "Нові педагогічні технології в освіті та формування гуманітарно-технічної еліти" : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 21-24 травня 2013 р. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – Вип. 34-35 (38-39). – С. 104-109.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13666В даній статті розглядається вплив лінгвокраїнознавчого матеріалу на мотивацію вивчення іноземних мов та роль соціокультурного елементу для активізації пізнавальної та розумової діяльності студентів у навчальному процесі.The influence of linguistic–cultural material on the motivation of the study of foreign languages and the role of sociocultural component for the activization of cognitive and cogitative student activitz during the training is considered in this article.ukлінгвокраїнознавстводіяльність пізнавальнаявище мовнеметод комунікативнийкомпонент соціокультурнийculture–oriented linguisticsmotivationcognitive activitylinguistic phenomenoncommunicative methodsociocultural componentМотивація як компонент змісту навчання іноземній мовіInfluence of linguistic-cultural material on the motivation of study of foreign languagesArticle