Михайличенко, Валентина ЄвдокимівнаКанівець, Марина Вікторівна2015-11-242015-11-242011Михайличенко В. Є. Самосвідомість як основа розвитку особистості студента / В. Є. Михайличенко, М. В. Канівець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / голов. ред. Т. І. Сущенко. – Запоріжжя : КПУ, 2011. – Вип. 15 (68). – С. 339-346.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18370У статті показано роль самосвідомості як основи розвитку особистості студента. Виділено й розкрито зміст взаємопов’язаних компонентів самосвідомості, а саме: самопізнання, самооцінки, самоконтролю та самовдосконалення. Кінцевим продуктом розвитку самосвідомості є усвідомлення студентом своєї Я-концепції.The significance of the student's self-consciousness as a personal evolution's foundation is shown. Authors mark-out three interrelated components of self-consciousness: self-knowledge, self-control and self-perfection. The scheme of self-consciousness' evolution is presented and the final product of self-consciousness is described as a recognition by student his self "I-conception".ukсамопізнаннясамооцінкасамоконтрольсамовдосконаленняЯ-концепціяself-knowledgeself-controlself-perfectionI-conceptionСамосвідомість як основа розвитку особистості студентаSelf-consciousness as a basis for student’s personality developmentArticle