Рыбальченко, Е. А.Нащекина, Ольга Николаевна2024-03-172024-03-172018Рыбальченко Е. А. Значение интернет-маркетинга в деятельности предприятия / Е. А. Рыбальченко, О. Н. Нащекина // XII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 17-20 квітня 2018 р. : у 3 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 198-199.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75660ruинтернет-маркетингпредприятиеинформационно-коммуникационные технологииконкурентоспособностьинтернет-рекламаSMM продвижениетрендЗначение интернет-маркетинга в деятельности предприятияArticlehttps://orcid.org/0000-0003-2578-1109