Герасимяк, Н. В.Панасюк, І. М.2014-07-162014-07-162013Герасимяк Н. В. Проблеми формування та реалізації комплексу засобів маркетингу підприємства борошномельно-круп’яної галузі України та шляхи їх вирішення / Н. В. Герасимяк, І. М. Панасюк // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 53 (1026). – С. 25-30.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7634Досліджено особливості формування комплексу засобів маркетингу підприємства борошномельно-круп’яної галузі. На основі проведеного аналізу виявлені проблеми маркетингової діяльності підприємства та запропоновано шляхи їх розв’язанняThe peculiarities of the formation of complex marketing enterprise milling industry are researched. Based on the analysis of problems identified marketing of the enterprise and suggested solutionsukуправління маркетингомринокагропромисловий комплексаналізкомбікормзерноmarketingformation of the marketing mixmarketing management enterpriseПроблеми формування та реалізації комплексу засобів маркетингу підприємства борошномельно-круп’яної галузі України та шляхи їх вирішенняArticle