Райко, Діана Валеріївна2016-01-222016-01-222010Райко Д. В. Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії : монографія / Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Александрова К. М. ; ІНЖЕК, 2010. – 320 с.978-966-392- 298-0https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19422Для формування стратегій розвитку маркетингової діяльності суб’єкта господарювання запропоновано використовувати три складові: конкурентоспроможність підприємства, бізнесову привабливість партнерів щодо співпраці з ним, готовність споживачів до споживання продукції виробничо-технічного призначення; розроблено відповідні методичні підходи, які доцільно застосовувати в процесі стратегічного управління промислових підприємств. Матеріал монографії може представляти інтерес для науковців і практиків та використовуватися в процесі дослідження та вирішення практичних проблем стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислових підприємств.ukпідприємство промисловеконкурентоспроможністьпривабливість бізнесовапідхід методичнийпродукціяготовність споживачаПідприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодіїEnterprise, partner, consumer: theory and practice of cooperationBook