Ріпко, Ірина ВалентинівнаСереда, Наталія Вікторівна2015-06-192015-06-192015Ріпко І. В. Роль інтонаційної виразності у професійному мовленні викладача / І. В. Ріпко, Н. В. Середа // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 70-82.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15438У статті розглядається проблема професійного педагогічного мовлення, розвиток інтонаційної виразності мовлення як значущої складової професійної компетентності викладача вищої школи. Розкритоструктуру інтонації, елементами якої є мелодика мовлення, фразовий та логічний наголоси, темп та інтенсивність мовлення.The problem of professional pedaggical speech, the development ofspeech intonation expression as a significant part of professional competence of high school teacher are analyzed. Structure tone, featuring an melody ofspeech, phrase and logical accents, tempo and intensity of speech is exposed.ukпедагогічне мовленняструктура інтонаціїнаголоситемп мовленняінтенсивність мовленняteacher speechtoneemphasispacepauseРоль інтонаційної виразності у професійному мовленні викладачаRole of tonal expressveness in teacher professional speechArticlehttps://orcid.org/0000-0002-2967-4530