Ігнатюк, Ольга Анатоліївна2024-11-202022Ігнатюк О. А. Модель цілей контекстного системного формування готовності до науково-дослідної діяльності здобувачів вищої освіти другого рівня підготовки спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" [Електронний ресурс] / Ігнатюк Ольга Анатоліївна // Modern directions of scientific research development : proc. of the 15th Intern. sci. and practical conf., August 10-12, 2022. – Electronic text data. – Chicago, USA : BoScience Publisher, 2022. – P. 207-213. – URL: https://sci-conf.com.ua/xv-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-modern-directions-of-scientific-research-development-10-12-08-2022-chikago-ssha-arhiv/, free (accessed 20.11.2024).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83588Стаття присвячена питанню підвищення якості підготовки здобувачів вищої освіти магістерського рівня підготовки спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» в контексті формування готовності до науково-дослідної діяльності майбутніх викладачів вищої школи. Представлено розгорнуту характеристику моделі цілей контекстного системного формування готовності до науково-дослідної діяльності у магістрантів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». Окреслено навчальні, розвивальні та виховні цілі для кожного з трьох етапів підготовки: профіналізованого навчання; фундаменталізованого навчання базових програмних продуктів; фундаменталізованого навчання створення перспективних продуктів.ukготовність до діяльностіздобувач вищої освітизміст підготовкимодель цілейнауково-дослідна діяльністьосвітня програмарівень підготовкисистемний підхідтехнічний університетМодель цілей контекстного системного формування готовності до науково-дослідної діяльності здобувачів вищої освіти другого рівня підготовки спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки"Articlehttps://orcid.org/0009-0005-6305-8802