Чміль, А. С.2015-01-172015-01-172012Чміль А. С. Формування і реалізація стратегії збуту інноваційної продукції / А. С. Чміль // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 56 (962). – С. 185-189.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11754У даній роботі було розглянуто підходи до формування та реалізації стратегії збуту, визначено фактори, які впливають на неї та досліджено етапи її вибору.This article examines the approaches to the formation and realization of sales strategy, the factors affecting it, and researched the stages of her choice.ukмаркетингова діяльністьдовгострокові ціліплануванняsales strategyinnovative productsФормування і реалізація стратегії збуту інноваційної продукціїArticle